Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

21 kwietnia 2017
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: Wspieranie i koordynowanie działań zespołu Centrum Zgłoszeniowego z branży assistance; Motywowanie pracowników oraz wspieranie ich rozwoju zawodowego; Służenie pomocą w obsłudze  trudnych przypadków oraz zarządzanie w sytuacjach kryzysowych; Kontrolę czasu pracy podległych pracowników (czas pracy w systemie zmianowym); Kontrolę wskaźników KPI i podejmowanie adekwatnych do  sytuacji działań; Zapewnienie pracownikom narzędzi pracy oraz odpowiedniego poziomu przeszkolenia; Weryfikację i aktualizację dokumentów wewnętrznych. Idealnego Kandydata/ idealną Kandydatkę cechuje: Wykształcenie wyższe; Doświadczenie zawodowe w pracy w Call Center – mile widziane; Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem; Umiejętność motywowania ludzi oraz udzielania konstruktywnego feedbacku; Znajomość kodeksu pracy (czas pracy, urlopy pracownicze); Umiejętność analizy oraz praktycznego rozwiązywania problemów; Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego; Zaangażowanie, samodzielność i proaktywne podejście; Wysoka komunikatywność. Naszym pracownikom oferujemy: STABILIZACJĘ  – współpracujemy  w oparciu o umowę o pracę; LUDZI - jesteśmy młodym i dynamicznym zespołem, który pomoże Ci się szybko odnaleźć w nowym miejscu pracy; ROZWÓJ – będziesz miał/a okazję wykorzystywać języki obce w codziennej pracy, zapewnimy Ci szkolenia i pracę w środowisku międzynarodowym; INTEGRACJĘ – będziesz miał/a okazję uczestniczyć w życiu firmy w godzinach pracy, a także poza nimi; DYSPOZYCYJNOŚĆ – dzięki pracy w systemie zmianowym możesz pogodzić pracę zawodową z innymi aktywnościami (np. studiami zaocznymi) lub znaleźć wolny czas na rozwijanie pasji. BENEFITY POZAFINANSOWE – oferujemy naszym pracownikom prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego, dofinansowanie karty na posiłki oraz organizujemy konkursy z nagrodami; PRACĘ W ATRAKCYJNEJ LOKALIZACJI – nasze biuro mieści się w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania.
Poznań (wielkopolskie)
19 kwietnia 2017
Firma KomFort specjalizuje się w świadczeniu usług polskim i zagranicznym firmom budowlanym, których celem jest zawarcie międzynarodowych umów na wykonanie prac budowlanych. Koncentrujemy swoją działalność w kilku sektorach budowlanych w Belgii i Francji. Jesteśmy obecni zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Nasi partnerzy, współpracujące z nami firmy rozwijają eksport dzięki pewnym, sprawdzonym i stałym partnerom. Nasze działania pomagają niwelować nieporozumienia i rozwiązywać problemy natury administracyjnej, prawnej lub fiskalnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność budowlaną na rynku zagranicznym lub przedsiębiorcy przyjmującego zagranicznego wykonawcę (podwykonawcę) robót budowlanych. Asystentka Prezesa Miejsce pracy: Rzeszów (podkarpackie) Dzial rekrutacji KFE Holding Sp. z o.o. poszukuje dla KomFort - Building in Europe osoby pochodzenia ukraińskiego na stanowisko Asystentki Dyrektora Opis stanowiska: Organizowanie spotkań i podróży służbowych, rezerwacja biletów; Koordynowanie terminarzem spotkań Dyrektora; Przygotowywanie korespondencji, protokołów ze spotkań, notatek służbowych, analiz i raportów; Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Tłumaczenia pisemne i ustne w języku angielskim (materiały biznesowe, umowy, prezentacje); Zarządzanie Wymagania: Znajomość języka polskiego na poziome min. A2 Znajomość języka angielskiego min. B1 Znajomość języka francuskiego min. B1 Umiejętności działania pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych; Praca w niestandardowych godzinach Oferujemy: Długotrwałe zatrudnienie, min. 2 lata Umowę o pracę i atrakcyjny system wynagrodzeń Praca w firmie międzynarodowej z możliwością uczestniczenia w wyjazdach zagranicznych Telefon, laptop  
Rzeszów (podkarpackie)
19 kwietnia 2017
Pomorskie pralinki. Jesteśmy przedsiębiorstwem należącym do niemieckiego producenta słodyczy. W Tucholi budujemy nową halę zakładową, w której od 01.10.2017 r. chcemy rozpocząć pakowanie oraz konfekcjonowanie wyrobów czekoladowych i słodyczy. Do naszego zespołu poszukujemy od zaraz Kontroler jakości Zatrudnię pracownika na stanowisko kontrolera jakości: • wykształcenie z zakresu zarządzania jakością oraz obszaru nauk o żywności • mile widziane doświadczenie w branży spożywczej, • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu Działem Kontroli Jakości, • znajomość systemów zarządzania takich jak: ISO 9001, ISO 2200, • mile widziane uprawnienia Audytora wewnętrznego HACCP, ISO 9001. • gotowość do pracy w systemie zmianowym, • znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego • miejsce pracy: Tuchola Zakres obowiązków: • zarządzaniem działem kontroli jakości, • zarządzanie dokumentacją związaną z SZJ oraz HACCAP, • przeprowadzanie laboratoryjnych badań i analiz jakościowych, • monitorowanie wszelkich parametrów wpływających na jakość wyrobu gotowego, analiza, • zapisy i zwolnienie wyrobu gotowego na rynek, • nadzorowanie sprzętu kontrolno-pomiarowego, • monitorowanie i ewidencjonowanie reklamacji klientów, analizę błędów produkcyjnych, • planowanie działań korygujących, utrzymanie prawidłowych kontaktów z klientem, • reprezentowanie firmy podczas kontroli higienicznych i jakościowych Oferujemy: • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, • atrakcyjne wynagrodzenie, firma jest otwarta na negocjacje warunków finansowych • ciekawą, pełną wyzwań pracę, • w przypadku częściowego braku wiedzy i umiejętności, firma deklaruje pełne przeszkolenie • możliwość rozwoju zawodowego, • niezbędne narzędzia do pracy na stanowisku Jeżeli są Państwo zainteresowani podjęciem pracy o urozmaiconych zadaniach, proszę przesłać dokumenty aplikacyjne wraz z podaniem oczekiwanego wynagrodzenia i możliwym terminem rozpoczęcia pracy do naszego działu osobowego lub w formie dokumentów pdf. poprzez przycisk " Aplikuj Teraz "
Choceń, Inowrocław (okolice), Pakość, Tupadły, Tuchola (kujawsko-pomorskie)
19 kwietnia 2017
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: Rozwój sieci podwykonawców (w tym m.in.: mechaników, firm pomocy drogowej); Kształtowanie standardów jakości pracy sieci oraz monitoring ich przestrzegania; Zapewnienie podwykonawcom stosownego wyposażenia do wykonywania napraw na miejscu awarii; Rozwijanie kontaktów z zagranicznymi organizacjami partnerskimi w tym m.in.: ADAC, The AA, ANWB, OAMTC, RACE; Utrzymywanie kontaktów z producentami i importerami pojazdów; Kompleksowy rozwój kompetencji technicznych podwykonawców oraz nadzór nad skutecznością sieci w naprawach pojazdów na miejscu awarii; Budowanie odpowiednich narzędzi i kanałów przepływu informacji pomiędzy siecią podwykonawców a firmą; Dbałość o zapewnienie dostępu pracownikom i podwykonawcom do aktualnej informacji technicznej, w tym opracowywanie planów i programów szkoleniowych oraz ich efektywna realizacja; Idealnego Kandydata/ idealną Kandydatkę cechuje: Wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane o profilu elektromechanicznym, mechanicznym;  Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym mile widziane na stanowisku kierowniczym; Umiejętność analizy oraz praktycznego rozwiązywania problemów technicznych; Pasję do zgłębiania wiedzy z zakresu motoryzacji; Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja w języku angielskim; Zaangażowanie, samodzielność i proaktywne podejście. Wysoka komunikatywność. Naszym pracownikom oferujemy: STABILIZACJĘ  – współpracujemy  w oparciu o umowę o pracę; LUDZI - jesteśmy młodym i dynamicznym zespołem, który pomoże Ci się odnaleźć w naszej firmie; ROZWÓJ – będziesz miał/a okazję wykorzystywać języki obce w codziennej pracy, zapewnimy Ci szkolenia i pracę w środowisku międzynarodowym; INTEGRACJĘ – będziesz miał/a okazję uczestniczyć w życiu firmy w godzinach pracy, a także poza nimi; BENEFITY POZAFINANSOWE – oferujemy naszym pracownikom prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego, dofinansowanie karty na posiłki oraz organizujemy konkursy z nagrodami; PRACĘ W ATRAKCYJNEJ LOKALIZACJI – nasze biuro mieści się w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania.
Poznań (wielkopolskie)
Wyświetlono rezultaty 21-30 z 50.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top