Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii i planu sprzedaży w odniesieniu do powierzonej grupy kluczowych Klientów.   Zakres obowiązków: realizacja celów i rozwój sprzedaży w obszarze kanału nowoczesnego i tradycyjnego; przygotowywanie business planów związanych z realizowaną strategią sprzedażową dla poszczególnych klientów; przygotowywanie prezentacji dla klientów, ustalanie warunków sprzedażowych, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji; prowadzenie samodzielnych negocjacji z kluczowymi klientami; współpraca przy planowaniu i realizacji akcji promocyjnych dla klientów; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu; egzekucja warunków kontraktowych w poszczególnych obszarach w stosunku do obsługiwanych klientów; przygotowywanie raportów związanych z realizacją budżetu sprzedażowego oraz z wynikami sprzedaży. Wymagania: gotowość do pracy na ternie Ukrainy lub Białorusi; 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisko w branży FMCG (mile widziana branża kosmetyczna), w tym niezbędne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji z klientami; mile widziane doświadczenie we współpracy z takimi sieciami na terenie Ukrainy/ Białorusi; znajomość języka rosyjskiego, mile widziane również języka angielskiego; silne umiejętności analityczne tak przy ocenie sytuacji rynkowej jak planowaniu strategii sprzedażowych; bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne; gotowość do odbywania podróży służbowych do Polski; odpowiedzialność za cele i ich realizację; wykształcenie min. średnie; preferowane wyższe. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system premiowy; samochód służbowy; mieszkanie służbowe; inne niezbędne narzędzia pracy; realny wpływ na kształtowanie polityki sprzedażowej firmy na podległym rynku; ciekawą, samodzielną, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę; możliwość doskonalenia zawodowego oraz rozwoju; możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Ukraina (Ukraina)
Lokalizacje: Kraków / Warszawa / Radom (mazowieckie, małopolskie)Nr referencyjny: HURT/HR/jobs.pl Opis stanowiska: Zarządzanie całokształtem działalności hurtowni w oparciu o strategiczne cele i plany spółki Kontrola bieżącej pracy placówki: przyjmowanie i wydawanie materiałów, sprzedaż towarów, organizacja i koordynacja dostaw Podejmowanie działań zwiększających marżę i obniżających koszty działalności hurtowni Ustalanie warunków handlowych współpracy z odbiorcami Przyjmowanie, rozpatrywanie i odpowiednie załatwianie reklamacji Zapewnienie należytej ochrony i zabezpieczenia mienia firmy Planowanie i organizacja pracy, podział obowiązków między pracowników Zabezpieczenie prawidłowej organizacji i dyscypliny pracy Wymagania: Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (zarządzaniu zespołem) Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży elektrotechnicznej będzie dodatkowym atutem Dobra znajomość rynku elektrotechnicznego, elektroinstalacyjnego lub instalacyjnego Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne) Komunikatywna znajomość j. angielskiego Umiejętność obsługi programów: Excel, Outlook Sumienność, wytrwałość, konsekwencja i nastawienie na osiąganie celów Komunikatywność, asertywność, orientacja na klienta Umiejętność pracy zespołowej, motywowania zespołu i organizacji dobrej  pracy Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Umowa o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + premia zależna od wyników sprzedażowych) Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop
Wierzbica, Julianów, Żyrardów, Trablice (pow. Radomski) (mazowieckie)
15 marca 2017
Obowiązki: Analizowanie trendów rynkowych Analiza dostawców oraz kontrola ich wyboru Prowadzenie negocjacji z dostawcami Planowanie i opracowywanie strategii produktu Wprowadzanie nowych produktów oraz modyfikacja obecnych Współtworzenie strategii zakupów towarów na rynku krajowym i międzynarodowym Analiza konkurencyjności firmy na rynku krajowym i zagranicznym Współpraca w działaniach marketingowych promujących oferowane produkty Oczekiwania: Wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru ekonomii, handlu, zarządzania, logistyki lub marketingu) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Strategiczne myślenie Umiejętności interpersonalne i analityczne Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne Doskonała organizacja pracy i nastawienie na wynik Gotowość do częstych wyjazdów służbowych Prawo jazdy kat. B Wiedza dotycząca kalkulacji kosztowo-cenowej i opłacalności transakcji importowych Znajomość MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint) Oferujemy: Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwość rozwoju zawodowego Szkolenie i wsparcie w zakresie technicznym i sprzedażowym Atrakcyjne wynagrodzenie
Zielona Góra (lubelskie)
Lokalizacje: Kraków / Warszawa / Radom (mazowieckie, małopolskie)Nr referencyjny: HURT/HR   Opis stanowiska: Zarządzanie całokształtem działalności hurtowni w oparciu o strategiczne cele i plany spółki Kontrola bieżącej pracy placówki: przyjmowanie i wydawanie materiałów, sprzedaż towarów, organizacja i koordynacja dostaw Podejmowanie działań zwiększających marżę i obniżających koszty działalności hurtowni Ustalanie warunków handlowych współpracy z odbiorcami Przyjmowanie, rozpatrywanie i odpowiednie załatwianie reklamacji Zapewnienie należytej ochrony i zabezpieczenia mienia firmy Planowanie i organizacja pracy, podział obowiązków między pracowników Zabezpieczenie prawidłowej organizacji i dyscypliny pracy Wymagania: Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (zarządzaniu zespołem) Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży elektrotechnicznej będzie dodatkowym atutem Dobra znajomość rynku elektrotechnicznego Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne) Komunikatywna znajomość j. angielskiego Umiejętność obsługi programów: Excel, Outlook Sumienność, wytrwałość, konsekwencja i nastawienie na osiąganie celów Komunikatywność, asertywność, orientacja na klienta Umiejętność pracy zespołowej, motywowania zespołu i organizacji dobrej  pracy Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Umowa o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + premia zależna od wyników sprzedażowych) Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop
Warszawa (mazowieckie)
Lokalizacje: Kraków / Warszawa / Radom (mazowieckie, małopolskie)Nr referencyjny: HURT/HR Opis stanowiska: Zarządzanie całokształtem działalności hurtowni w oparciu o strategiczne cele i plany spółki Kontrola bieżącej pracy placówki: przyjmowanie i wydawanie materiałów, sprzedaż towarów, organizacja i koordynacja dostaw Podejmowanie działań zwiększających marżę i obniżających koszty działalności hurtowni Ustalanie warunków handlowych współpracy z odbiorcami Przyjmowanie, rozpatrywanie i odpowiednie załatwianie reklamacji Zapewnienie należytej ochrony i zabezpieczenia mienia firmy Planowanie i organizacja pracy, podział obowiązków między pracowników Zabezpieczenie prawidłowej organizacji i dyscypliny pracy Wymagania: Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (zarządzaniu zespołem) Doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży elektrotechnicznej będzie dodatkowym atutem Dobra znajomość rynku elektrotechnicznego / elektroinstalacyjnego / instalacyjnego Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne) Komunikatywna znajomość j. angielskiego Umiejętność obsługi programów: Excel, Outlook Sumienność, wytrwałość, konsekwencja i nastawienie na osiąganie celów Komunikatywność, asertywność, orientacja na klienta Umiejętność pracy zespołowej, motywowania zespołu i organizacji dobrej  pracy Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Umowa o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + premia zależna od wyników sprzedażowych) Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop
Kraków (małopolskie)
Teatr VARIETE to  zupełnie nowa, unikatowa scena wzbogacająca ofertę kulturalną Krakowa. Na repertuar Krakowskiego Teatru VARIETE będą  składały się lekkie dzieła  rozrywkowe typu veriete, wodewil, klasyczne musicale, komedie muzyczne. Teatr VARIETE ma ambicję stania się atrakcyjnym, unikatowym  miejscem  w Krakowie  do spotkania ze sztuką w dziedzinie teatru, muzyki i tańca.   Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na następujące stanowisko KIEROWNIK TECHNICZNY OBIEKTU   Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za: Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektu zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego Kontrolę i nadzór nad wszystkimi pracami zawartymi w kontrakcie oraz zleceniami bieżącymi Nadzór nad personelem technicznym obiektu   Współpracę z zarządem budynku (negocjacje kosztowe, nadzorowanie prac budowlanych, naprawczych, zamówienia serwisu w ramach prac umownych oraz dodatkowych) Kontrolę działań służb i serwisów Tworzenie i wdrażanie procedur eksploatacyjnych Monitorowanie i nadzorowanie przeglądów okresowych Nadzór nad podwykonawcami Prowadzenie i administrowanie dokumentacją techniczną i ruchową instalacji i systemów Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenia wyższego technicznego - specjalności: elektryczna, sanitarna i/lub budowlana Aktualnych uprawnień SEP   Minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Dobrej organizacji pracy, elastyczności, dyspozycyjności Wysokiego poziomu kompetencji społecznych Doświadczenia w zarządzaniu personelem Oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia Niezbędne narzędzia pracy Przyjazną atmosferę   Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego za pomocą "Aplikuj Teraz " do dnia 28.02.2017 r. Prosimy również o przygotowanie do wglądu dokumentów poświadczających zatrudnienie.   W temacie wiadomości prosimy wpisać swoje imię, nazwisko oraz nazwę stanowiska. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
Kraków (małopolskie)
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES: Developing and executing strategic plan to achieve sales targets and expand customer base. Own and hit/exceed annual sales targets within assigned territory and accounts. Motivating the sales team to achieve the best possible results. Building and maintaining strong, long-lasting customer relationships. Setting activity and revenue targets for members of the sales team. Continual training and development of all members of the sales department. Attending key meetings with members of the sales team. Identifying key areas for improvement in the sales process. Spotting market opportunities for new customers. Attending monthly meetings with other senior members of the business. All aspects of recruitment and selection for the sales department. Attending industry events and conferences to generate new business leads. Networking with other directors in order to generate new products for the company. Monthly reporting on sales performance against budget and reporting on variances. MAIN REQUIREMENTS FOR YOUR BACKGROUND: Previous experience successfully managing sales teams ideally from a similar industry. Fluency in English (other languages will be your additional advantage); Proven track record of achieving targets and driving sales growth in a business. Strong leadership skills and an ability to inspire sales teams. WE OFFER: Competitive salary, bonuses for work results, additional benefits; Possibility of career development in international environment (800 employees, 16 countries); Open-ended employment contract; Individual onboard planning and tutoring; The best employee recognition, winter vacation in the alps.
Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska: Koordynowanie pracy kilkuosobowego zespołu działu handlowego Zarządzanie strategią sprzedażową na podległym regionie Dbanie o wizerunek firmy zgodnie z najwyższymi standardami Współtworzenie polityki handlowej Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla usług Efektywne wspieranie zespołu w kluczowych etapach sprzedaży Wymagania: Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży na lokalnym rynku usług do biznesu dla dużych i średnich firm Umiejętność efektywnego koordynowania pracy podległego zespołu (coaching, wyznaczanie celów, działania motywujące) Umiejętność tworzenia oraz wdrażania strategii handlowych Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżetem Doświadczenie w zakresie technik negocjacji i współpracy z klientem Wysoko rozwinięte zdolności analityczne Dynamizm w działaniu Bardzo dobra organizacja pracy Mile widziana znajomość  języka angielskiego na poziomie dobrym Wykształcenie wyższe ( mile widziane ekonomiczne) Oferujemy: Pracę w firmie o wieloletniej tradycji na rynku, wykorzystującej najnowsze technologie w obszarze szkoleń i rozwiązań dla biznesu Zatrudnienie na podstawie własnej działalności gospodarczej (w tym płatny urlop wypoczynkowy oraz zdrowotny) Pakiet opieki medycznej dla pracownika i jego rodziny Dofinansowanie do nauki języka angielskiego Pakiet Multisport
Poznań (wielkopolskie)
Obowiązki: • zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów • obsługa kasy fiskalnej • dbanie o ekspozycje produktów • zatowarowanie sklepu • kontrola kosztów • podnoszenie rentowności działu gastronomii • zapewnienie dobrej organizacji pracy podległego personelu Wymagania: • Aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna • Komunikatywność • Dyspozycyjność
Gliwice (śląskie)
Wyświetlono rezultaty 21-30 z 42.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top