Profesja.pl – tylko

aktualne oferty pracy

aktualne

oferty pracy

Select Werving&Selectie na zlecenie Klienta poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:   rzeźnik/ pracownik uboju   Praca na terenie Holandii   Zadania na stanowisku: - ubój zwierząt rzeźnych i obróbkę poubojową tusz - rozbiór na elementy zasadnicze z odkostnieniem (m.in. trybowanie szynki)     Szukamy osób, które - mają doświadczenie w pracy w jako rzeźnik lub pracownik uboju min 6msc (warunek konieczny)   W zamian za to oferujemy: - zakwaterowanie i dojazd do pracy: BEZPŁATNIE - wynagrodzenie 1600 euro netto miesięcznie - zatrudnienie zgodne z holenderskim prawem pracy CAO vlees -pomoc w zorganizowaniu wszelkich formalności administracyjnych (sofi numer (odpowiednik naszego PESEL) konto bankowe,ubezpieczenie)     Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV za pośrednictwem portalu lub kontakt telefoniczny.
Wrocław, Lublin, Kraków, Opole, Rzeszów, Katowice, Kielce (dolnośląskie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży IT  poszukujemy osoby na stanowisko:     Project Manager – Marketing     Obowiązki:   Udział w kreowaniu polityki cenowej, tworzenie założeń biznesowych, dbanie o rentowność oferowanego produktu Tworzenie planów marketingowych/inicjowanie działań promocyjnych związanych z rozwojem produktu Prowadzenie działań związanych z budżetowaniem i kontrolą finansową na każdym etapie projektu Kreowane strategii marketingowej produktów obecnych Udział w tworzeniu strategii produktowej, nowych produktów i ofert Aktywne szukanie pomysłów na nowe produkty Nadzorowanie cyklu życia wskazanej grupy produktów Analiza rynku w zakresie trendów, dostępnych produktów Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji Analiza danych rynkowych, działań konkurencji Aktywne szukanie pomysłów na nowe produkty Obserwowanie tendencji na rynku i monitorowanie działań konkurencji Przygotowanie i prezentacja ofert sprzedażowych i produktowych, udział w wydarzeniach branżowych Ścisła współpraca z zespołem oraz partnerami zewnętrznymi   Wymagania: Min. 5-6 lat doświadczenia przy wprowadzaniu produktów i  koordynowaniu projektów z zakresu marketingu Umiejętność organizowania sprawnej komunikacji pomiędzy osobami z różnych działów (programiści, graficy, obsługa klienta, produkty) Znajomość narzędzi analitycznych i wysoko rozwinięte umiejętności analityczne Umiejętność definiowania zadań, przydziału i weryfikacji ich wykonania Umiejętność zarządzania harmonogramem, dostawcami usług, ryzykiem i jakością Doskonała organizacja pracy Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie   Oferujemy: Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy Niezbędne narzędzia pracy     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"    
Rzeszów (podkarpackie)
Region wykonywanej pracy: śląskie/małopolskie/wielkopolskieNr referencyjny: HAND/REG   Opis stanowiska: Sprzedaż artykułów czyszczących, papierniczych, opakowań itp. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Dbanie o relacje z obecnymi kontrahentami. Godne reprezentowanie firmy. Negocjowanie umów i warunków sprzedaży z klientami. Wymagane: 3-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego. Znajomość sprzedaży B2B i zasad współczesnego handlu. Odporność na stres. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Prawo jazdy kat. B. Znajomość oprogramowania komputerowego MS Office. Podstawowa znajomość języka angielskiego. Firma oferuje: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Program szkoleń z asortymentu oraz sprzedaży. Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop.
Kraków, Rzeszów, Kielce (małopolskie)
Region wykonywanej pracy: śląskie/małopolskie/wielkopolskieNr referencyjny: HAND/REG   Opis stanowiska: Sprzedaż artykułów czyszczących, papierniczych, opakowań itp. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Dbanie o relacje z obecnymi kontrahentami. Godne reprezentowanie firmy. Negocjowanie umów i warunków sprzedaży z klientami. Wymagane: 3-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego. Znajomość sprzedaży B2B i zasad współczesnego handlu. Odporność na stres. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Prawo jazdy kat. B. Znajomość oprogramowania komputerowego MS Office. Podstawowa znajomość języka angielskiego. Firma oferuje: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Program szkoleń z asortymentu oraz sprzedaży. Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop.
Kraków, Rzeszów, Kielce (małopolskie)
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy realizującej profesjonalne usługi doradcze poszukujemy osoby na stanowisko:    Specjalista Administracyjny Kadr i Płac     Zakres obowiązków: Zarządzanie wszystkimi procesami HR-owymi Przygotowywanie wniosków i raportów rozliczeniowych dla ZUS Skrzętna archiwizacja dokumentów (pliki osobiste pracowników, inne dokumenty niezbędne do właściwego naliczania wynagrodzenia) Sprawdzanie procedur, zasad i przepisów kadrowo-płacowych oraz zapewnianie zgodności z tymi wytycznymi Naliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń należnych na podstawie umów o pracę, umów prawa cywilnego oraz różnego rodzaju dodatków Rachunkowość i formalny przegląd płac Przygotowywanie rozliczeń i deklaracji do urzędu skarbowego, ZUSu i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) Raportowanie, w tym przygotowywanie rozliczeń podatkowych i ubezpieczeń społecznych oraz dokumentów i zaświadczeń dla pracowników Przygotowywanie dokumentów oddelegowania pracowników zatrudnionych w państwach członkowskich Unii Europejskiej i poza nią Pomoc prawna w sprawach kadrowych dla pracowników polskich i zagranicznych Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie tych zmian w firmie   Wymagania: Co najmniej 4-letnie doświadczenie jako niezależny specjalista do spraw Kadr i Płac Bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów obejmujących Kodeks Pracy, płace, podatki i ubezpieczenia społeczne Wykształcenie wyższe Praktyczna znajomość informatycznych systemów kadrowo-płacowych, w szczególności SAP Wysokie umiejętności interpersonalne (pracowitość, sumienność, terminowość) Umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na ulepszenia i innowacje Odpowiedzialność, niezależność, rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy Bardzo wysoka kultura osobista oraz profesjonalne podejście do klientów wewnętrznych (umiejętność odpowiedzi na zapytania kadrowo-płacowe) Dobra znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomość MS Excel, Word i Płatnik   Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym różnego rodzaju świadczenia dodatkowe Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku usług biznesowych Możliwość pracy nad rozwojem systemów informatycznych Budowanie kariery na tle międzynarodowym i krajowym Możliwość szybkiego awansu i doskonalenia umiejętności zawodowych Możliwość rozwijania i poszerzania umiejętności technicznych Znakomite portfolio szkoleń lokalnych i międzynarodowych     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Firma Pflege mit Herzen 24 Sp. z o.o. Sp.k zatrudni opiekunkę osób starszych w Gelsenkirchen- Buer, okolice Recklinghausen, Essen, Duisburg, Dortmund, Niemcy Pani Gisela ma 81 lat, 160 cm wzrostu i waży około 70 kg. Seniorka posiada II stopień niepełnosprawności, jest osobą po wylewie, ma osteoporozę. Stan umysłowy oceniany jako dobry, jest w pełni komunikatywna, nie ma demencji, ma założony cewnik. Porusza się za pomocą wózka inwalidzkiego, niezbędna jest pomoc przy przejściu z łóżka na wózek. Pani Gisela noce przesypia spokojnie. W domu do pomocy jest specjalistyczne łóżko, krzesełko toaletowe oraz wózek inwalidzki. Opisywana jest jako osoba spokojna, przyjacielska, otwarta. Lubi muzykę, sport i ogród. Do zadań opiekunki należy pomoc Pani Giseli w czynnościach dnia codziennego, takich jak przebieranie, higiena i pielęgnacja ciała, opróżnianie cewnika, kąpiele i nadzorowanie w ciągu dnia. Ponadto opiekunka zajmuje się domem: pierze, gotuje, sprząta, robi zakupy oraz pomaga seniorce przy spożywaniu posiłków. Pani Gisela mieszka w mieszkaniu w centrum miasta. Sklepy oddalone są o około 10 minut drogi spacerem. Dla opiekunki został przygotowany osobny, standardowo wyposażony pokój z osobną łazienką. Rodzina podopiecznej mieszka w okolicy, stara się ją odwiedzać codziennie. Poszukujemy Pań z komunikatywną znajomością języka niemieckiego oraz doświadczeniem w opiece. Mile widziane Panie niepalące. Zlecenie, ze względu na obecny pobyt seniorki w szpitalu rozpocznie się około 24.03-.07.04. 2017. Oferta obejmuje okres dwóch miesięcy, wynagrodzenie to 1150 EUR netto/ msc + PREMIA za pobyt w okresie świąt wielkanocnych 100 EUR netto. Oferujemy legalne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie oraz najbardziej korzystne warunki finansowe na rynku pracy. Zapewniamy pełne ubezpieczenie, bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie oraz transport. Przejrzysta i czytelna umowa, bez jakichkolwiek zobowiązań dłuższych niż czas trwania kontraktu. Podchodzimy indywidualnie do naszych opiekunów i ich podopiecznych. Dobierzemy podopiecznego odpowiednio do Państwa oczekiwań, kwalifikacji i umiejętności. Jeżeli powyższa oferta nie jest dla Pani/ Pana odpowiednia- proszę o kontakt. W naszej bazie znajdują się również inne oferty, które dopasowujemy do Państwa oczekiwań i umiejętności.   Tel: 570624703  
Rzeszów (cała Polska)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży druku fotograficznego i cyfrowego poszukujemy osoby na stanowisko:     Frontend PHP / Drupal Developer     Opis stanowiska: Tworzenie, wdrażanie i rozwijanie systemów E-Commerce w modelach B2C, B2B, B2B2C - oparte o CMS Drupal i platformę eCommerce Magento Udział w ambitnych projektach o zasięgu międzynarodowym Ciągłe rozszerzanie platformy E-Commerce o nowe moduły Praca w kilkuosobowym Dziale IT   Wymagania: Mile widziana znajomość/doświadczenie CMS Drupal Znajomość Javascript, Ajax, jQuery Znajomość HTML, CSS, jQuery, Twitter Bootstrap Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole (GIT) Umiejętność organizacji własnego czasu pracy oraz pracy pod presją czasu Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Mile widziana znajomość PHP5 (OOP), MySQL, Framework Zend Chęć do nauki i rozwijania umiejętności   Oferujemy: Ambitną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Udział w ambitnych i nowatorskich projektach IT o zasięgu międzynarodowym Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej Wysokie wynagrodzenie Możliwość realizacji autorskich pomysłów Gwarancję ciągłego rozwoju zawodowego       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
1 marca 2017
Jesteśmy firmą istniejąca na rynku od 2012 roku. Poszukujemy kreatywnej osoby do naszego zespołu. Specjalizujemy się w tworzeniu responsywnych stron internetowych, sklepów internetowych, aplikacji oraz wszelkiego rodzaju projektów graficznych oraz identyfikacji wizualnej firm.Stanowisko: Web DesignerObowiązki:- projektowanie stron oraz aplikacji internetowych- projektowanie identyfikacji wizualnych firm- projektowanie elementów interfejsu użytkownikaWymagania:- znajomość języka angielskiego- doświadczenie na podobnym stanowisku, potwierdzone przez portfolio- praktyczna znajomość Adobe Photoshop i Adobe Illustrator- umiejętność projektowania RWD oraz mobile- znajomość zagadnień UI i UX- samodzielność i kreatywność- umiejętność pracy pod presją czasu- umiejętność współpracy z web developeremMile widziane:- znajomość HTML, CSS- znajomość JavaScript, jQueryOferujemy:- możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności- przyjazną atmosferę- pracę przy ciekawych projektach i rozwijania swoich umiejętności- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań w ramach procedur firmy- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Nie jesteśmy zainteresowani pracą zdalną. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.Dane Firmy:RS STUDIOAl. Tadeusza Rejtana 3635-310 RzeszówNIP: 602011676 6REGON: 180852114
Rzeszów (podkarpackie)
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży druku fotograficznego i cyfrowego poszukujemy osoby na stanowisko:   Specjalista ds. Sprzedaży z Językiem Niemieckim     Opis stanowiska: Wyszukiwanie klientów - fotografów w krajach niemieckojęzycznych Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami (poprzez kontakty telefoniczne i mailowe) Negocjowanie warunków handlowych z klientami Realizacja celów związanych z pozyskiwaniem nowych klientów Zagraniczne wyjazdy służbowe na targi (2-3 razy w roku)   Wymagania: Płynna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie Kilkuletni pobyt w krajach niemieckojęzycznych Wyczucie biznesowe oraz łatwość nawiązywania kontaktów Łatwość prowadzenia rozmów biznesowych w języku niemieckim przez telefon Świadomość celu połączona z właściwym doborem środków oraz planowaniem drogi dojścia do celu Bardzo dobra obsługa komputera Umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie Prawo jazdy kat. B   Oferujemy: Przejrzysty zakres zadań Udział w projektach o charakterze międzynarodowym Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o jasny system motywacyjny Praca w kilkunastoosobowym zespole Praca stacjonarna, pełen etat Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Możliwość przystąpienia do programu kart Multisport       Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Rzeszów (podkarpackie)
22 lutego 2017
Obecnie dla naszego Klienta, szybko rozwijającej się firmy branży druku fotograficznego                i cyfrowego poszukujemy osoby na stanowisko:     Dyrektor Finansowy     Opis stanowiska: Wsparcie dla biznesu w obszarze finansowo-księgowo-podatkowym w ramach wchodzenia na nowe rynki zagraniczne, działań E-Commerce oraz sprzedaży voucherów i kodów promocyjnych  Nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań finansowych oraz analiz wskaźnikowych Odpowiedzialność za optymalizację polityki podatkowej Kontakt i współpraca z europejskimi bankami, biurami rachunkowymi oraz instytucjami podatkowymi Kontakty i współpraca z firmami konsultingowymi i doradczymi Odpowiedzialność za sprawozdawczość bankową Ocena projektów inwestycyjnych Wdrożenie controllingu w organizacji Pozyskiwanie różnych źródeł finansowania rozwoju przedsiębiorstwa Kształtowanie polityki finansowo-księgowo-podatkowej w organizacji   Wymagania: Doświadczenie w obszarze finansów i controllingu Wiedza i doświadczenie w kształtowaniu polityki finansowo-podatkowej firmy Doświadczenie w kontaktach zagranicznych w obszarach finansowo-księgowo-podatkowych Doświadczenie w kontaktach z bankami oraz instytucjami finansowymi i doradczymi Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Wiedza z zakresu uwarunkowań finansowo-prawno-podatkowych w obszarze E-Commerce Komunikatywność,  umiejętność działania pod presją czasu, dobra organizacja pracy   Oferujemy: Wpływ na strategię rozwojową firmy Możliwość budowania własnego zespołu  Elastyczne godziny pracy Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o jasny system motywacyjny Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Możliwość przystąpienia do programu kart Multisport     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"  
Rzeszów (podkarpackie)
Wyświetlono rezultaty 31-40 z 47.
Śledź nas na Snapchacie!

Najczęściej wyszukiwane
aktualne oferty pracy

Branża budowlana / motoryzacyjna
Elektryk

  • elektryk samochodowy
  • elektryk przemysłowy
  • elektryk budowlany
  • monter
  • instalator
  • inżynier elektryk

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Monter

  • instalacji sanitarnych
  • wentylacji
  • ogrzewania
  • fasad
  • rusztowań

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Spawacz

  • oferty pracy za granicą
  • spawanie metodą MIG
  • spawanie metodą MAG
  • spawanie laserowe
  • spawanie elektryczne
  • spawanie metodą TIG

Szukaj

Handel
Przedstawiciel Handlowy

  • doradca klienta
  • handlowiec
  • sprzedawca
  • opiekun klienta

Szukaj

Administracja
Pracownik biurowy

  • pracownik administracyjny
  • asystent/asystentka biura
  • pracownik biurowy ½ etatu
  • pracownik biurowy z znajomością języka
  • obsługa klienta

Szukaj

Produkcja / Branża budowlana
Operator

  • wózka widłowego
  • maszyn
  • koparko – ładowarki
  • wytryskarki

Szukaj

Gastronomia
Kucharz

  • pomoc kuchenna
  • szef kuchni

Szukaj

Top